Mérlegállás avagy egylábas felhúzás

Elsősorban a combhajlítókat célozza, de a farizmok formálására is kiváló gyakorlat. Kiegészítőként a törzs izomzata is szerepet kap, különösen az egyensúlyunk megtartása során.

Egyenesen állva a súlyt a bokánkhoz közelítve leengedjük, egyik lábunkat hátra emeljük, párhuzamosan a törzsünk a földhöz közeledik, hátunkat egyenesen tartjuk: lényegében egy mérleget formálva. Szükségszerűen a csípőnket hátratolhatjuk a földön lévő lábunkhoz viszonyítva.

Tekintetünkkel igyekezzünk egy pontra fókuszálni a gyakorlat közben az egyensúlyunk megtartása érdekében.

Végezzünk 15 ismétlést/láb, 4 körben a gyakorlatból a lábedzéseinkbe illesztve.

merlegallas_01_822merlegallas_02_822

 

 

 

 


Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..